úterý 31. července 2012

Měsíční bilance

Dnes jsem se vážila a měřila a výsledky jsou zde . Žádné převratné změny, bohužel, ale to budou ty moje neřesti a zřejmě málo pohybu.
Teď se snažím alespoň 5x týdně mít pohyb minimálně hodinu, ať cvičení nebo svižná chůze. Začala jsem brát lecitin a koenzym Q 10, tak snad i to pomůže a mám bylinky na zrychlení metabolismu a snad se to příští měsíc zlepší.

Malá změna přesto je. Úbytek 1kg a mám i úbytek % tuku 1,7% a přibyly svaly 1,1%. Sice nemám tušení, zda takhle malá čísla jsou důvodem k radosti nebo to během měsíce takto kolísá. Navíc je to měřené na domácí váze. Takže za tenhle měsíc se jen můžu pochválit, že dodržuji zdravou stravu a s koupí krokoměru se snažím dodržet i pohyb, pokud mám hlídání dětí, protože s nima to opravdu nejde.

1 komentář:

  1. Samsung galaxy pocket ;-) ....každá změna je dobrá, hlavně že se cítíš dobře! :-)

    OdpovědětVymazat