pondělí 23. července 2012

Seriál "Co radí Kateřina Cajthamlová" aneb co jsem vůbec nevěděla

Jak jsem si dala za úkol, tak jsem dnes splnila. Poslechla jsem pár rad paní doktorky a byly to rady přínosné.

Takže dámy, pokud na zimu přiberete nějaké to kilečko, je to dané. Na zimu se tělo připravuje tím, že si ukládá a tak paní doktorka radí, začít s hubnutím až na jaro.Je třeba si hubnutí správně načasovat:).

Ženy, které drží drastické diety, můžou si poškodit slinivku a tím si zadělat na pořádný problém zvany cukrovka! Tak žádné drasťárny, ale prostě jen zdravěji žít.

A naprosto mě uchvátil tento rozhovor o pitném režimu. Pokud máte 20 min času, poslechněte si to.
Já vůbec nevěděla, že i pitný režim musí být pestrý a že je dobré dát si do vody trochu šťávy z citronu ( pamatuju si, jak ve Vyvolených Tereza radila Vendy, že rpo ránu na lačno je dobré vypít sklenice s citronovou šťávou, že se pak dobře hubne).

S mou drahou polovičkou se přeme, zda je při jídle dobré pít. Já jsem pro ne on pro ano. Pít se má tak půl hodiny před jídlem a půl hodiny po jídle, takže mamka měla pravdu :) - jak jinak :)))))))))))).

A rozdělení pitného režimu? 1/2 by měla trořit čistá voda, 1/4 ředěné ovocné nebo zeleninové šťávy (čerstvé samozřejmě) a to v poměru 2díly vody,1díl šťávy. Pokud  si budete pořizovat odšťavňovač, měl by mít vysoký výkon a to více jak 800W. A 1/4 by měly tvořit čaje (zelené,ovocné).

Žádné komentáře:

Okomentovat