pátek 27. července 2012

Opět sama doma :)

Ocitla jsem se sama doma a můžou začít žrací orgie:). Ale ani nějak nemám chuť nebo že bych se už uměla ovládnout? To ukáže čas.

Dneska mám v nohách skoro 10km. Jsem příjemně utahaná a myslím, že nacpat se takhle na noc by byla škoda (pak se mi špatně spí), protože tahle příjemná únava slibuje tvrdý a zasloužený spánek:).

Jen jsem se těšila,že večer zkouknu začátek OH, ale je to až od 22h, což nevydržím.

Právě popíjím ovocný čaj Jahodový polibek, který jsem dnes koupila ve speciálce na čaje. K tomu nějaké zelené a dětem ovocný s mrňavýma gumovýma medvídkama, tak snad jim bude chutnat.
Ve zdravé výživě mají dovolenou, tak tam to bylo rychlé, ale v globusu už mají docela výběr instantních vloček a zdravých potravin, tak to ani tak nevadí.
Vyzkoušela jsem totiž konečně šmakouna, který v lednici zabíral místo asi už 3 měsíce. Neměla jsem odvahu. Nakonec jsem ho pokrájela na kostičky a uvařila společně s krájenými rajčaty a k tomu těstoviny. Bylo to dobré. 

A už se mi vůbec nechce dívat do PC, protože toho mám dneska fakt dost:). Ne, opravdu nejdu jíst:). Jdu si napsat seznam na nedělní nákup.

Žádné komentáře:

Okomentovat