čtvrtek 26. července 2012

Zhubněte jednou provždy - Mačingová Antónia

Máte vyzkoušený tenhle detox? Recepty a jídelníčky jsou zde a kniha se dá stáhnout na uloz.to. Mě přijde, že u toho musí být hrozný hlad. Knihu jsem sice nečetla, ale asi bych to nevydržela a hlavně by mě zajímalo, co na to říkají odborníci. ANO či NE?

Jaký je váš názor nebo zkušenost?

31 komentářů:

  1. Četla jsem o ní hodně diskuzí, hodně článků blogerek, které to zkoušely. Sama jsem to nezkoušel,a podle ostatních ale přišel jojo efekt ačkoliv hlad během detoxu neměly. Já osobně bych do toho taky nešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to radši zkoušt nebudu. Už mám svůj systém(který sice zatím nemá výsledky) ale aspoň se cítím svěží a neunavená. Já právě četla, že někdo z toho i zvracel a prostě mu to nesedlo.

      Vymazat
  2. Tenhle detox držela moje mamka, opakuje ho pravidelně, zhubla asi 15 kilo. Jídelníček není nijak drastický, kdo chce, jsou povolenés vačiny, jídel je opravdu velká porce, někdy jím s mamkou a vážně to zasytí. :)) Takže s tím mám zkušenosti dobré. Teď si mamka koupila druhý díl tohodle detoxu a jsou tam nová jídla, tak uvidíme, třeba z tohodle jsem si oblíbila těstoviny se špenátem. :):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by zajímalo, co na tenhle detox říkají odborníci. Jídelníček mi přijde hodně jednotvárný a snad tam ani nejsou pořádně sacharidy.Ale nějakej receptík určitě použiju:)

      Vymazat
  3. Držela jsem detox a je to fakt výbornýý!! První týden těžký hlavně ty snídaně, ty jsem nemohla vystát, mrkva jablko ořechy - nikdy mě to nejde dohromady. Velice dobrá snídaně ty 2 rohlíky s medem a ořechy *-*.Jídla jsou chutná... nejsou těžká, je jich dost, hlad jsem nikdy neměla, hnubla jsem cc 4-5 kg. Ale mamku dost štvalo útrata peněz! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic ve zlém - Útrata peněz? Držím tento detox po druhé, rozhodně to není dražší, než se stravovat "normálně" a jiné detoxikace jsou rozhodně dražší a možná ani neefektivnější. Nikdy nejde ušít nic na všechny, vždy někdo něco nemá rád a nebo nemůže jíst, už třeba ze zdravotních důvodů, ale Mačingová detoxikace a pak až dieta je prostě supr a jojo efekt? ...ať si každý vyzkouší a pak ruku na srdce jak se ihned vrátí ke svému původnímu- podotýkám nezdravému způsobu stravování-není se co divit! Držím všem palce, kdo hodlá vyzkoušet, je třeba se na to připravit, hlavně psychicky a mít tu správnou motivaci!!!

      Vymazat
  4. dietu jsem drzela a zhubla jsem . je super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dieta podle Mačingové není pro každého, ale jojo efekt by přijít určite neměl. Když se kouknete na jídelníček http://www.macingovadieta.eu/28-denni-kura.php , tak je docela pestrý a hlavně jíte do sytosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Detox jsem držela po dobu 28 dní,pak jsem se už nedostala ke schudkové metodě.,takže jsem pozvolna začala opět přibírat,jojo efekt na sebe nedal dlouho čekat.Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Obezita je dan za naše pohodlí, proto by jsme se měli opravdu zamyslet nad tím co si strkáme do pusy.Spoustu let jsem bojovala s tzv.jojo efektem než jsem se dověděla o knize,kterou vydala paní Mačingová.Prošla jsem detoxem i schůdkovou metodou stravuji se podle receptů již dva roky a jsem velmi velmi spokojená.Od té doby nemám žádný hlad, nemám žádné třesavky a žádnou nervozitu tak jak to u diet běžně bývá.Hlavně jídla jsou plnohodnotná plná vytamínů a minarálů.Můžu opravdu toto stravování doporučit,takže dámy nebojte se toho.

    OdpovědětVymazat
  8. Možná by bylo dobré zmínit, že to není žádná dieta, nýbrž stravovací metoda, jídel je dost, jsou sytá až až, zdravá a pokud někdo čeká, že když bude držet 28 dní detox a pak se vrátí ke své běžné stravě, na kterou byl zvyklý předtím (předpokládám, že racionální a vyvážená strava to nebyla) tak je jasné, že se kila zpět časem vrátí. Chce to změnit přístup k jídlu, ať už tímto způsobem, nebo jiným, myslet na to, co do pusy strkám včas, než to řešit potom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo možná jsou sytá, ale rozhodně se nejedná o vyváženou stravu. A takto se stravovat 28 dní mi nepřijde rozumné.Stačí opravdu jen přemýšlet, co člověk jí a jak často a není třeba zařazovat nějaký detox.

      Vymazat
  9. Je to užasné užasné....nemám slov jsem strašně spokojená a hlavně lehčí o 17 kg díka paní Mačingová

    OdpovědětVymazat
  10. Detox držím3.den s kamarádem,který má 1 zkušenost za sebou .Zhubnul tehdy 17kg,ale pak nabral 9kg.Uvidím co to "udélá se mnou:-)

    OdpovědětVymazat
  11. ahojda, já to držím už druhý týden...zatím sem se nevážila.....ale obličej my zhubnul viditelně už po 2 dnech...a ted jsou mi už volné šortky, které mi byli velmi těsné před těmi 14 dny....pani Mačingová je jako já krevní nulka...takže tu dietu sestavovala pro sebe v době, kdy byla nemocná....jsou tam tudíš jídla, které já jako nulka zbožňuju...sacharidy moc nepotřebuju, pečivo a brambory nesnáším...takže zůstat u tohodle jídelníčku už navždy pro mě nebude žádný problém....jen tu červenou řepu nesnesu...tu vyhodim...ostatní jídla tam nechám už napořád....nemám hlad a chutná mi to....tak vám sem písnu nekdy ke konci srpna, jak jsem dopadla po tom detoxu a jak pokračuju dál....:-))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj. Mám za sebou desáty den a jsem nadšená. Dole mám 2 kg,ale hlavně to jde vidět na centimetrech. Jen tu červenou řepu nějak nemusím,ale vydržím to :-). Jinak jak detox skončím tak poreferuji jak jsem dopadla. Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ahoja, tak jsem na konci, skoro....mám dole 7 kg, a skoro 2 kofekční velikosti.....po třech týdnech jsem už byla o 1 konfekční velikost lehčí....nedodržuju ten detox vzorně- upravuju si jídla, přehazuju, vypouštim, piju 3 kafča denně...a tááák....a kila stejně lezou a lezou...tak s chutí do toho

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám detox 2x za sebou a jedu druhou knížku - schůdkovou metodu a je to super. Zvykla jsem si že pořád vařím, ob den kupuji stále zeleninu a hlavně mi to chutná, což jsem sama překvapená. Mám dole sice jen 6 kg ale cítím to na oblečení, okolí to taky už poznalo, v obličeji jsem prý štíhlejší ;o) i jinde samozřejmě. Jediné mé hřešení je 1x denně káva s mlékem a hořká čokoláda. Ale nemám výčitky svědomí, je to o úpravě jídelníčku a uvědomovat si co do sebe soukáme, ne? Doporučuji všem

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, chci se zeptat-jestli musím přestat kouřit u této diety? Kouřím hodně denně a nevím jestli, to má nějaký vliv, že třeba nic nezhubnu, ale dietu i odvykání cig. bych nevydržela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To netuším, ale když jde o detoxikaci, tak kouření do ní rozhodně nepatří. Radši bych začala zdravěji jíst a sportovat a vykašlala bych se na detoxikaci.

      Vymazat
    2. Svůj kometář k dietě jsem napsala dnes. Ale vám odpovím, že jsem také kuřačka a omezení kouření není podminkou detox.diety. Ale kouřím do 10 cigaret. Taqkže se snažte kouření omezit, není to zdravé. Přeji úspěch.

      Vymazat
  16. Rovněž jsem se dozvěděla o detoxu paní Mačingové. Držela jsem ho před rokem a úspěšně jsem shodila 10 kg. Žádné problémy nebyly a hlavně žádný jojo efekt. Samozřejmě se stravuji rozumněji, než před detoxem. V současné době jsem na něj opět najela(a to právě ze zdravotního hlediska, nikoliv váhového). Ve svých 59 letech se cítím skvěle.

    OdpovědětVymazat
  17. též jsem se vydala ve svých 70letech na stravování podle knížky p. Mačingové- Hlad jsem neměla, svaly neodešly, cítila jsem se skvěle ba i lépe.Zhubla jsem 11kg, ale hlavně centimetrové úbytky. Chodím 2x týdně do fitka a 1x týdně ujedu 80až100km na kole. Přesto, že jím stravu, kterou připravuji rodině, občas si dám týdenní recepty z knihy. Hlavně každý večer mám buď syrovou zeleninu nebo podle receptů z knihy upravenou. Doporučila jsem cca 20 lidem, a u všech byly úspěchy.

    OdpovědětVymazat
  18. Začala jsem detox před týdnem a jsem nadšená. Jídla mi moc chutnají a nemám vůbec hlad. Dokonce i můj 9ti letý syn si na některém jídle pochutnává. Jde opravdu i cítit z kůže jak odchází toxiny. Cítím se plná energie a nemám vůbec hlad. Ale opravdu to není pro každého. Začala jsem s mojí kamarádkou a jí ta jídla nesedla, tak to po 4 dnech vzdala. Já piji tak 3 litry vody a nějaký ten čajíček, jednu kávičku a kila jdou dolu, hlavně to poznávám na oblečení. Super, vřele doporučuji i když nevydrží někdo celý detox, opravdu nějaké to jídlo si tam určitě najde každý, kdo se chce stravovat zdravě. Napíši koncem února svůj úspěch. Držím palce, kdo se rozhodnete udělat něco pro své zdraví. Lucy

    OdpovědětVymazat
  19. Je to skvělá strava,ale doporučuji během detoxu lymfatické masáže,která vám budou pomáhat s odchodem škodlivin.Mám plno energie už po týdnu a 2kg dole a hlavně nejsem už po ránu oteklá pod očima :-)Vřele doporučuji Lymfatické masáže,ale jen ruční.

    OdpovědětVymazat
  20. Mám za sebou 4. týden detoxu. Cítím se skvěle, 8kg dole. Ale hlavně - nevím, co je pálení žáhy,/ neskutečně mě to trápilo/ a mám plno energie. Pocit hladu jsem zažila asi dvakrát ,ale pomohl jogurt s medem.
    Je pravda, že čtyři týdny myslím hlavně na jídlo - abych měla suroviny, abych ráno stihla připravit "strouhanou" snídani, ale koneckonců -jsou to myšlenky příjemné. Mnohá jídla zavádím i do jídelníčku vnoučat. Nehodlám to vzdát a navíc - mám teď už vnitřní odpor k mnoha jídlům, která jsou sice "klasická" ale organismu jen a jen ubližují.
    Největší problém pro mě byl vypít dostatečné množství vlažné vody, ale už jsem si zvykla a studená voda mi vyloženě vadí. Děkuji za tuto knížku.

    OdpovědětVymazat
  21. Existují i zdravější způsoby jak zhubnout. Například stačí omezit příjem cukrů a bílého pečiva.

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou to zajímavé příspěvky.mám zavodněný organismus,hubnout se mi nedaří-spíš naopak stále pomalu a jistě jdou kila nahoru.po přečtení příspěvků jsem pevně rozhodnutá jít dotoho.věřím,že to zvládnu a zítra začínám.Eva

    OdpovědětVymazat
  23. Ted to držím 3 týden a 5 kilo dole bez hladu je to super držím dál ...dám si to ještě dvakrát za sebou...hlad nemám protože se toho můžu přecpat a byla dost na sladké a ted ani památka...med ráno úplně stačí, cítím se skvěle. akorát mě bolí hlava což neznám....

    OdpovědětVymazat
  24. Teď držím 2. týden a 2 kg dole, je pravda že se cítím lépe, ale čekala jsem od toho více. Jsem věčná dietářka a tak si myslím, že už mi nic nepomůže tak to beru jako styl stravování, kterým mi udává nějaký režim a skladby jídla.

    OdpovědětVymazat