neděle 22. července 2012

Seriál "Co radí Kateřina Cajthamlová" aneb co jsem vůbec nevěděla.



Na Českém rozhlase je každý čtvrtek od 14h rozhovor s paní doktorkou K. Cajthamlovou. V archivu je spousta starých rozhovorů,tak mám v plánu si je postupně poslechnou a ráda bych zajímavé postřehy (teda aspoň pro mě zajímavé) uveřejnila na blogu.

Tak na ochutnávku: nevěděla jsem, že hořčice se může a že po obědě je jako "sladká tečka" povolená oslazená káva (samozřejmě vhodným sladidlem - med, javorový sirup, ovocný cukr...) a samozřejmě je povolená pouze zdravým lidem!!!

2 komentáře:

  1. Zdravím tě, Healthy:)! Dnes jsem narazila na tvůj blog a nadchlo mne, že patří dospělé ženě - je jasné, že nám dvacítkám či ještě mladším ročníkům stačí tři dny nevečeřet a máme kilo dole, tady je to podstatně těžší (však se toho sama obávám). Dívám se na tvé články a jde vidět, že si to vzala ze správného konce, budu ti moc držet palce, vyjde to:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tvojí přízeň. Je to pro mě ještě větší motivace:)Budu ráda,když mě budeš sledovat a podporovat v těžkých chvílích :)

      Vymazat