úterý 17. července 2012

Tak stačí začít. Moc se mi nechce dávat svoje míry takhle do placu. Ale snad to ukáže ostatním,že není nemožné začít kdykoli.
Je mi 38 let. Vážím 77kg a měřím 159 cm.
A moje míry?
Obvod hrudi 105 cm
Obvod pasu 108 cm
Obvod boků 115 cm
Chci na začátku každého měsíce uveřejnit svoje míry. Jenže,co když se to ani nehne? To bude trapas. Zatím mě nikdo nečte,tak bych blog prostě jen smázla. Haha. Jenže nedělám to pro nikoho jiného než pro sebe. Předem se omlouvámže zatím zůstávám v anonymitě,aler necítím se na to veřejně vystavovat své fotky navíc v souvislosti s tak citlivým tématem jako je snižování váhy. Znáte to, některým lidem z okolí by případný neúspěch třeba udělal radost. Uvidíte tady různé fotky,ale ani jedna nebude z mého života. No možná nějaký ten rceptík a k němu fotka,to jo.

A můj plán? Prozatím dostat se na 60kg. A ty míry - min o 15 cm v pase a přes boky.

Žádné komentáře:

Okomentovat