úterý 17. července 2012

Krokoměr ano nebo ne?

Dneska mám nějakou spisovatelskou :).

Tak nevím, koupit nebo nekoupit krokoměr? Je to investice nebo vyhozené peníze? Jak pro koho.

Sice si svoje trasy měřím na mapy.cz, ale s krokoměrem by to aspoň na chvíli bylo zase zajímavější. Chůze jak se zdá je opravdu nejúčinnější na spalování tuků. Ovšem rychlejší tempo. Uvádí se,že děnně se má ujít min 10 000 kroků,což u mě je asi 5km. Trasu si změřím,to jo,ale co když zapomenu a druhý den už přesně nevím,kudy jsem šla. Pokud si ji změřím dopředu, tak vlastně musím jít podle plánu a to ve městě není tolik možností a tudíž stejná trasa po několik dní = NUDA.
Krokoměr je docela dobrá varianta,ale je jich na trhu spousta. od lacinějších po drahé. Můj názor je, že i ty dražší měří stejně jako ty lacinější.
Přemýšlela jsem, že si do batohu dám tablet a ten se svou GPS mi trasu změří. Jenže nemám stálé připojení k internetu,takže nezměří. Omlouvám se,ale jsem technický antitalent.
A jsme zase u krokoměru.

A co vy,používáte krokoměr nebo jiná "zpestřovadla" ?

Žádné komentáře:

Okomentovat