čtvrtek 2. srpna 2012

Nějak jsem přestala psát denní jídelníčky. Já vím, jsem hrozná, ale když já si to druhý den fakt už nepamatuju a večer se k PC nedostanu. Jedině si psát na papír a pak ho hlavně nestratit :).

Včera jsem si koupila knížku Domácí krabičková dieta a jsou tam opravdu zajímavé recepty. Chtěla jsem i tuto knihu, ale u nás v knihkupectví jí neměli. Budu muset objednat na netu.

Teď popíjím zelený čaj Limetka a je výborný.  Čekám až přijde babička a bude hlídat a já půjdu na mou obvyklou procházku :).

Včera jsem měla mlsnou, ale dala jsem si 5 oříšků a přešlo to. Nejhorší je, že  mužskej si poručil cheesecake (tu zdravější variantu cheesecaku mi omlátil o hlavu:)))) a já mu teď musím odolávat, protože to je můj nejoblíbenější dortík. mobilizuji všechny síly abych si ho nedala:))), i když na druhou stranu, díky tomu, že jím zdravěji a vyváženě, ty chutě nejsou tak hrozné a dají se ovládat.

Přišla babička, tak se s vámi loučím a jdu chodit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat