sobota 30. listopadu 2013

Falešná majolka

Dneska byl v kuchyni hokus pokus. Nechce se mi už kupovat majolku kvůli přídatným látkám,které obsahuje (pokud víte o nějaké,které je neobsahuje, sem s ní do komentářů).

 Domácí majolka mi prostě nechutná! Takže co teď?

 Dresing jenom z jogurtu, co si budeme povídat, nic moc. Stačí tam přidat trochu pomazánkového másla, trochu oleje,sůl,česnek a třeba i špetku lahůdkového droždí a ejhle....z kyselého jogurtového dresinku máme mírně nasládlý dresing jako když ho děláte s majolkou. :)

Dobrou chuť

2 komentáře:

  1. Tak to vypadá opravdu zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Healthy, zkoušela jsem na tebe najít kontakt, abych ti odpověděla ohledně kuchařky Den bez masa, ale nenašla jsem ho. Pokud chceš do knížky nakouknout, můžeš to udělat na Amazonu: http://www.amazon.com/The-Meat-Free-Monday-Cookbook/dp/1906868697. Je tam dost stránek na to, abys si udělala představu, jak ta kuchařka vypadá. Já jsem s ní moc spokojená. Na blogu jsem podle ní zatím jenom jednou pekla: http://www.kusanec.cz/2013/09/to-chci-hezky-sukot.html. Články o jídle nedělám moc často, nemám doma dobré podmínky k focení. Časem se to třeba změní. Kdybys chtěla vědět víc, napiš mi klidně na mail kusanec.cz@gmail.com. A díky za návštěvu na mém blogu! :)

    OdpovědětVymazat