pátek 7. června 2013

Návšteva lékaře a nový tréninkový plán

Po mojich pokuse o běhání jsem musela navštívit ortopeda. Koleno mě už 14 dní bolí (i když dneska druhým dnem skoro nebolí), tak jsem radši šla. K mé velké radosti mi oznámil, že je v pořádku a za týden už můžu zařadit rychlou chůzi. Což se mi hodím, protože začnu nový tréninkový plán, který bude  vypadat takto:

1. týden
Po  volno
Út  7x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
St   volno
Čt   7x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Pá   volno
So   7x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Ne  volno

2. týden
Po  8x  (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Út   volno
St    8x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Čt  volno
Pá  8x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
So  volno
Ne  9x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze

3.týden
Po  volno
Út  9x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
St  volno
Čt  9x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Pá  volno
So  10x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Ne  volno

4.týden
Po  10x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Út  volno
St  10x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Čt  volno
Pá  11x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
So  volno
Ne  11x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze

5.týden
Po volno
Út  11x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
St  volno
Čt  12x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Pá  volno
So  12x (2min chůze + 2min rychlé chůze) + 2min chůze
Ne  volno

Takhle budu pokračovat, dokud se nedostanu na 1 hodinu, pak se zase vrátím na začátek a místo pomalé chůze bude rychlá a místo rychlé chůze bude pomalý běh. Mělo by to být v 9.týdnu. A budu si zase pomalu přidávat.
Snad to půjde a kolena si zvyknou. Je pravda, že ortoped mě od běhu odrazoval. Uvidím. Pokud budou problémy, zůstavu u rychlé chuze.
Začínám opravdu velice pomalu. Boty si koupím nové. Mám vyhlídnuté tyhle.

Přidá se ke mě někdo nebo už jste někde jinde?
A na jakém povrchu běháte?

2 komentáře:

  1. Healthy, mně se Tvůj plán moc líbí! Tak ať tě koleno moc nebolí!
    Mně je práve teď dost těžko - pekla jsem malýmu dort potažený marcipánem a tak jsem u toho ulizovala a ukusovala až je mi blivno :(. Už aby ta dnešní oslava byla za mnou a zítra zase začnu makat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já koukal na tvoje stránky a teda seš kočka a klobouk dolů. Já to vzdala a začínám nanovo. Pro teď jsi můj vzor :)

      Vymazat