čtvrtek 20. června 2013

Co pít?

Na fcb i různě po internetu se to v těchto vedrech množí fotkama s vodou a ovocem. Nejsem výjimka:). Taky to piju - citron s vodou. Určitě stojí za vyzkoušení i třeba okurka, jablko, jahody - teď mě napadá, že mám jahody v mrazáku. Zkusím si je přidat k citronu :). Bude to i zárověň fungovat jako chlazení.

Dneska ráno v 7h jsem šla na svůj druhý "trénink" o kterém jsem psala zde. Docela to šlo, ráno nebylo tak příšerné vedro jako teď. V botkách z Lidlu se mi "běhá" docela dobře, nejlíp to ale posoudím až přejdu na skutečný běh. Včera jsem si ještě dokopila asi čtvery sportovní ponožky. Pak je noha jak v pokojíčku :).

Takže já mám pro dnešek odcvičíno a po zítří už snad nebude takové horko. Jdu si připravit to pití a Na zdraví!

 
chutná to výborně

Žádné komentáře:

Okomentovat