čtvrtek 16. května 2013

Moje oblíbená dobrota z dětství

Ahoj, opět se hlásím po dlouhé době.
Mám pro vás recept na jahodovou pěnu. Jako dítě jsem to milovala.

Snad to bude chutnat i vám, je to zdravé, nízkokalorické a s bílkovinama:)

Takže budete potřebovat
  • tak 100g jahod POZOR musí být čerstvé ani mražené ani kompotované
  • dva bílky
  • špetka soli - aby šli bílky dobře našlehat
  • a cukr - opět kvůli našlehání musí být práškový ne tekutý, já dala 2 čajové lžičky fruktosy, ale kdo má rád sladší, dá si víc
Taky mě napadlo ochutit ještě špetkou vanilkového proteinu, ale mám strach, že se to nevyšlehá,tak zkusím možná příště.
Asi zkusím i jen jeden bílek na to množství jahod, bude to víc jahodové.

A teď, jahody (můžete si je předem rozmačkat vidličkou) bílky, sůl i cukr dáme do nádoby, kde běžně šleháte sníh nebo šlehačku (já šlehala v klasikém ručním šlehači http://eshop.eta.cz/rucni-slehac-lavado-eta-004890000) a šleháme min 5 min, klidně i 10min.

Je toho hodně, je to husté a  neskutečně syté. Věřtě, že to nesníte celé.

 
Já příště zkusím jen z jednoho bílku na těch 100g jahod

Žádné komentáře:

Okomentovat