sobota 8. září 2012

Je libo knihu?

Snad každá z nás u slyšela o knize Jillian Michaels. Ano i já si jí koupila. Nemůžu ale s ostatníma sdílet nadšení po přečtení. Jo je dobrá a inspirativní, ale pisatelka pochází z jiného prostředí a já to v té knize prostě cítím a nevyhovuje mi to.
Kdo to má podobné, doporučuji knihu od Marka Hermana. Je úžasně napsaná a obsahuje spoustu míst, které mě prostě dostanou.

Citace: " Nabídnu vám ještě jedno rčení starých jogínů: "Počet vdechů a výdechů každého z nás je předem stanoven." Nádherná věta. I v tomto okamžiku, když dýcháte, pomalu ale jistě odčerpáváte z vašeho předem stanoveného počtu. Jak se u toho cítíte?"

To mě prostě dostalo.


Autor se snaží popsat postup, jak si užít života. Něco podobného jako Jill, ale vlídně a srozumitelně. Je to Čech, takže zná i naší mentalitu a to se v knize odráží. Asi se mnou příznivkyně Jill nebudou souhlasit, ale já četla obě knihy a kniha Najděte si svého marťana mi je prostě bližší.

1 komentář:

  1. Já teda nečetla ani jednu, nemám teď na čtení vůbec čas. Ale přidávám si je do seznamu, co bych si přečíst chtěla, díky za tip - zatím to vidím na Jill i na Hermanna :))

    OdpovědětVymazat